Wednesday 4 December 2013

US



1Dec2013 half of us :)) . aku cerita kat sini je lah ;') . aku cinta dia woi :'] harap dia milik aku selamanya . ada perempuan cuba goda dia wei haha goda ? sampah tu . mmg aku kadang nangis bila fikir , sbb aku sayang si kecik ni haih tp tkpe . kalau dia betul'2 ikhlas ngn aku . aku takpayah takut sbb hati dia akan jd milik aku selamanya . cuma aku (: alah , kalau dia setia , segagah mana perempuan kimak tu try dia , dia tkkan layan kan ? kan blogger kan ? ^^ em aku percaya dia . well kitorg dah kenal nak dekat 4bulan . takkan aku takleh percaya dia lg . well ewin tak semua laki sama . kau yg ckp dia lain . kau yg ambk risiko utk cinta dia . segala dugaan kau kena kuat beb . percaya dia . ya percaya :) aku akan jaga cinta ni sampai bila'2 , aku takkan tnggalkan dia . aku akan ada disisi dia . aku akan berusaha perbaiki diri dan berusaha jd yg terbaik. aku tahu , allah tu adil :') cinta itu milik kami berdua guys . hm biar lah apa org nak kata , hati aku cuma ada dia . yaaaa dia ni dalam gambar ni . abe hok molek kelahiran Taiping ni hihi . iloveyou Candy Boo :* okay bye blogger . next time jumpa lg gua update lain cerita :']

No comments:

Post a Comment